Oldal kiválasztása

Gyakori kérdések

Mi a 99utazás?

A 99utazas.hu a Beontrips online utazási iroda legjobb ajánlatait kínálja fix áron, 2 személyre. Állandóan változó akciós kínálatunkat érdemes rendszeresen böngészni, és ha valamelyik ajánlat megtetszik, rögtön lecsapni rá.

Hogyan vásárolhatom meg az utazást?

Az ajánlat oldalán szereplő adatokat kitöltve és a kívánt időpontot kiválasztva foglalhatod le az utat.

Ügyelj arra, hogy az utasok nevét pontosan úgy írd be, ahogy az útiokmányukban szerepel.

Fizetni a válasz emailben szereplő instrukciók alapján kártyával vagy banki átutalással tudsz.

A foglalás után rögtön intézd el a fizetést. A foglalást a fizetés beérkezésekor véglegesítjük, és küldjük a visszaigazolást minden információval. Késedelmes befizetés vagy nem megfelelő összeg utalása esetén előfordulhat, hogy a helyek elfogynak. Ez esetben alternatívát kínálunk, vagy visszautaljuk a teljes összeget.

Mit kapok a pénzemért?

Minden utazás ára 2 főre értendő összesen, mely tartalmazza a repülőjegy árát illetékkel együtt, az adott légitársaságon ingyenesen vihető poggyászt és a szállás árát. Amennyiben reggelit, vagy egyéb ellátást is tartalmaz, ezt külön feltüntetjük. Ajánlataink nagy része a légitársasági Elsőbbségi beszállás szolgáltatást is tartalmazza, így több poggyászt vihetünk a fedélzetre.

Az árak nem tartalmazzák a helyi idegenforgalmi adót. Ha van ilyen, akkor mértékét az ajánlatban feltüntetjük, és azt a szállodában kell majd kifizetni. Az árak nem tartalmazzák a feladott poggyászt. Ha erre szükség van, azt külön kérésre tudjuk intézni: írj nekünk a 99@beontrips.hu email címre.

Minden rendben lesz? Biztonságban tudhatom a befizetett pénzem? Biztonságos a fizetés?

Az utazásod biztonságban van, mert a Beontrips vagyoni biztosíték biztosítását az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. nyújtja, ami azt jelenti, hogy az általad befizetett teljes összeg biztosítva van.

A kártyás fizetés biztonságát az OTP Simple garantálja.

Elküldtem a foglalást, de nem kaptam válasz emailt.
A levelezőrendszerek beállításai miatt előfordulhat hogy a Spam/Levélszemét mappába kerül a válasz email, érdemes megnézni ott is. Ha így sem találod, vedd fel velünk a kapcsolatot, utánanézünk!
Lemondhatom, módosíthatom az utazást?

Akciós utazásaink általában nem lemondhatók; ha mégis módosítani vagy törölni szeretnél, írj nekünk a 99@beontrips.com email címre, és megnézzük, mit tehetünk. A módosításnak a légitársaságtól és a szállástól függő költségei vannak, amelyeket kérés esetén kikalkulálunk.

Máshová szeretnék utazni. Vannak más ajánlataitok is?
Persze! A beontrips.com honlapon több száz légitársaság és több százezer hotel ajánlatából válogatva állíthatod össze az utazásod a világon szinte bárhová.
Nem ketten utaznánk, mi a teendőm?
Semmi gond! A beontrips.com oldalon más létszámra is kereshetsz, foglalhatsz utazást.
Szeretnék biztosítást is, mi a teendőm?

Ha megvetted az utazást, írj nekünk a 99@beontrips.com email címre, és elintézzük.

Szeretnék feladott poggyászt adni az utazáshoz, mi a teendőm?

Ha megvetted az utazást, írj nekünk a 99@beontrips.com email címre, és elintézzük.

Ajándékba venném az utazást valakinek, ez hogy működik?
Pontosan ugyanúgy, mintha magadnak vennéd, csak figyelj arra, hogy az utasok neve biztosan úgy szerepeljen, ahogy az utazási okmányukban is van.